четвртак, 16. октобар 2008.

Josipa Lisac





















Magla

Tvoje tijelo osipa se poput pijeska sad
tvoje lice nestaje u zraku kao dim
umorna sam, shrvala me
za ljubavlju tvojom duga glad
ti si s druge strane rijeke
polako vec se mirim s tim

Ref.
Magla svuda, magla oko nas
iz daljine jedva cujno dopire tvoj glas
magla svuda, magla oko nas
prekasno je, uzaludno, sve je dublji jaz

Tvoje usne od papira
ne osjecam ih vec
tvoje ruke izmicu ko ispred dana noc
nekad ipak kriknula bih
poneku psovku il' grubu rijec
ipak sutim, gusim srce
mora se naprijed, dalje poc

Ref.

Tvojih rijeci ne sjecam se
ne pamtim tvoj glas
milovanja tvoja jos su samo dio sna
sve sto oboje smo htjeli
odavno vec je iza nas
u tom moru sivih lica
uzalud tvoje trazim ja

Ref.

_____



Gdje dunav ljubi nebo


Prica i san pod jastucima
vino i dim u poljupcima
i miris ljesnjaka
nebo plave boje indiga
i ti i ja cini mi se da
da sam sve to sanjala

Ref.
Pokazi mi gdje Dunav ljubi nebo
o zasto smo sada toliko daleko
probudi me, ja mrzim ove noci
pozeli me i sa andjelima dodji

Umotaj me i sakri
me od svega
zadrzi sjecanja, zastiti me
i opet nesto slazi

Ref.

_____



O jednoj mladosti

Jedna mladost, jedan svijet nade
raste tiho u srcu tvom
drugi za te ovaj svijet grade
s malo prave istine u tom

Pricaju ti price te
i svaka ima svoj sretan kraj
al presucuju da taj svijet
krade bas tvog sunca sjaj

Jedna mladost, jedan san srece
al do nje jos dalek dug put
i dok srce na svoj put krece
u taj svijet procvao i zut

Odjednom ce shvatit sve
kako nigdje nema plamena tog
poput mrtve rijeke
svijet tece bez cilja svog

Tko zna, mozda na me
ceka neki drugi svijet
tko zna, i u mraku
katkad nikne divan cvijet

Mozda, tko zna
jedna od sretnih
jedna od tisucu
bit cu bas ja tko da zna

_____



Zvanicni sajt.


O jednoj mladosti - live



_____

Нема коментара: